بیانیه راهبرد مشارکت عمومی



هر سازماني براي تحقق به اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه به تمامي مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخوردهاي حاصل، تعاملات دوسويه و انتخاب راهبردهاي ارائه خدمت، سخت و ناممكن مي گردد. ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امكان پذير است كه مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام، تعامل و مشاركت خود را كامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است كه بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد. در اين راستا اداره کل امور عشایر استان آذربايجان غربي ، كليه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ­ها، آيين نامه­ ها، دستورالعمل­ ها و ضوابط اجرايي و … را پس از انتشار در تارنماي دستگاه به آدرس http://www.ashayer-ag.ir از طريق درگاه الكترونيك خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دريافت نظرات و انتقادات سازنده مردمي، نسبت به اصلاح و در صورت نياز ابلاغ مجدد آن اقدام مي­نمايد .


شما مخاطب گرامي مي توانيد هرگونه نظر ، انتقاد و پيشنهاد خود را به يكي از روشهاي زير اعلام نماييد .


مراجعه به صفحه تکریم ارباب رجوع  و درج دیدگاه در فرم موجود در صفحه  و یا ارتباط  با  پست الکترونیکی Info@Ashayer-ag.ir